marți, 12 iulie 2011

Măsura unui timp

Am visat că-ntr-o zi
Timpul îmi va dărui
Doar răspunsuri
               la-ntrebări
Cum ar fi fost?
Ce-aş deveni.…?

Şi nu pot să accept...
Mi se pare că nu-i drept
Dac-ar prinde viaţă gândul
Înainte să încep

Să trăiesc, să iubesc,
Să încerc şi să greşesc,
Unde-aş fi  în viaţa mea
Dacă pe urma mea păşesc….?

Vreau să cresc , să primesc,
Să mă-nconjur de  firesc.
Cred că apele nu-ntreabă
Dacă pietre şlefuiesc…

Curg spre mări, udă  mal
Trec  în picuri de cristal
Şi se bucură-n lumină
Prin  dantela unui val…

Cred că doar am să fiu…
Să mă satur de târziu,
Să mă bucur de minutul
Ce-mi  măsoară grijuliu

Viaţa mea ….
Zborul  meu….
Au măsură-n timp mereu.
Cum ar fi să nu conteze?
Tot ce am trăit …
Sunt  eu.


12 iulie 2011
Alex Sorani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu